Podsumowanie 2016 roku

Postanowiłam że w tym roku napiszę taki podsumowujący post ze zdjęciami. Wybrałam moje najlepsze zdjęcia z 2016 roku. Głównie zdjęcia psa, no ale każdy ma swoje upodobania co do fotografii. Cel posiadana lustrzanki spełnił się w grudniu 2015 roku, także nie mam co narzekać. Z dnia na dzień coraz lepiej mi wychodzą zdjęcia i coraz to inne funkcje poznaje w aparacie. Mam nadzieje że rok 2017 będzie bardziej owocny w zdjęcia :) 




W tej sytuacji żałowałam że nie posiadam obiektywu z większym zoomem, ale jak na zdjęcie z zaskoczenia wyszło nieźle :) 





Święta były, Pani psia Mikołajowa była, ale śniegu nie było. 


W tym roku mogłam wykazać się w fotografii ludzi. Nie jest to moja mocna strona ale coś jednak wyszło. Nie bardzo potrafię złapać wszystkiego na zdjęciu. Chodź z każdym zdjęciem uczę się i staram poprawiać swoje błędy. To moim zdaniem te zdjęcia są całkiem niezłe. Chodź daleko brakuje mi do profesjonalisty, ale trzeba od czego zacząć :)
Mod. Angelika Partyka 

Mod. Adrianna Pieniążek 

Mod. Adrianna Pieniążek i koń 


Komentarze

Popularne posty